در شورای راهبردی تاکید شد؛ توسعه کسب و کار فروشگاههای شهروند بر مبنای رضایتمندی بیشتر مشتریان
قربانیان با تشریح و بررسی برنامه راهبردی سال ۱۴۰۲، توسعه خدمات فروشگاههای زنجیرهای شهروند را مبتنی بر مشتری مداری عنوان کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت شهروند، داود قربانیان در دومین جلسه شورای راهبردی در سال جاری که با حضور معاونین و مدیران برگزار شد، با اشاره به اهمیت ارزیابی مستمر رضایت مشتری و توسعه خدمات نوین همسو با نیاز شهروندان گفت: حرکت بر اساس چشمانداز تدوین شده در فروشگاه های شهروند میتواند مقیاسی برای سنجش میزان اثربخشی عملکرد باشد و در این مسیر از ایدههای کارآمد و موثر کارکنان برای ارائه خدمات هرچه بهتر به شهروندان استقبال خواهد شد.
مدیرعامل شهروند با توجه به استقبال مشتریان از فروشهای ویژه در مناسبتهای مختلف و لزوم توسعه خدمات فروش در قالب اقساطی و اعتباری افزود: تامین رضایتمندی مشتریان و مراجعین فروشگاههای شهروند از اقشار و گروههای مختلف سازمانی و ... اصل مهمی است که در نهایت بستر مناسبی جهت توسعه خدمات ارائه شده در شرکت شهروند را فراهم میکند.
قربانیان در ادامه از پیگیری تولید کالا با برند شهروند خبر داد و افزود: در گام اول سعی داریم با مشارکت بخش خصوصی، تولید کننده با کیفیت برترکیسه های خرید مشتریان فروشگاههای شهروند باشیم.
وی ضمن تاکید بر استفاده از تجربیات موثر در صنعت فرانچایز گفت: ۳ دهه تجربه پرفراز و نشیب در شرکت شهروند، اکنون باید بتواند منشأ تحول تازهای در توسعه یافتگی هرچه بیشتر خدمات آن در اقصی نقاط پایتخت و سایر کلانشهرها را فراهم سازد و امیدوار هستیم در تمام نقاط کشور بتوانیم نسبت به توسعه و ایجاد فضای فروشگاهی مناسب اقدام کنیم
قربانیان همچنین با اشاره به برنامه های راهبردی در حوزه منابع انسانی شهروند جهت افزایش رضایتمندی کارکنان تصریح کرد: تبدیل وضعیت شغلی کارکنان ساعتی برای ما در اولویت است و تلاش خواهیم کرد تا تبدیل وضعیت قرارداد نیروهای ساعتی شهروند انجام شود.
گفتنی است معاونین و مدیران حاضردر این نشست ضمن ارائه نظرات و طرح چالشها، آخرین پیشنهادها و نقطه نظرات خود را در حوزه توسعه فروش طرح و بررسی کردند.

