سوالات متداول

1- سوالات مرتبط با حساب کاربری

1-1  آیا امکان ویرایش حساب کاربری من وجود دارد؟ 

بله. پس از ورود به حساب کاربری خود و در بخش پروفایل کاربری، نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام نمایید.

1-2 آیا امکان دسترسی به سوابق خریدهای قبلی من وجود دارد؟

بله شما می توانید پس از ورود به حساب کاربری خود، در بخش سفارشات من، سوابق خریدهای قبلی خود را مشاهده نمایید.

 

2- درباره ثبت و پیگیری سفارش

2-1 آیا برای خرید از فروشگاه مجازی شهروند حتما باید در وب سایت عضو شوم؟

شما می‌توانید بدون عضویت کلیه کالاها و قیمت‌ها را مشاهده نمایید و به سبد خرید اضافه کنید ولی برای مراحل بعدی و ثبت سفارش باید پس از عضویت وارد حساب کاربری خود شده تا بتوانید از کلیه امکانات استفاده کنید. عضویت در فروشگاه مجازی شهروند بسیار ساده است و از طریق موبایل انجام میشود و در نسخه جدید سایت نیازی به داشتم ایمیل نیست.

2-2 آیا فقط در ساعات کاری فروشگاه مجازی شهروند می‌توانم ثبت سفارش نمایم؟

شما در کلیه ساعات شبانه روز می‌توانید نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایید و محدودیت زمانی وجود ندارد.

2-3 آیا امکان خرید برای شخص دیگر وجود دارد تا سفارش به ایشان تحویل شود؟

بله. پس از ثبت سفارش و نهایی کردن آن، شما نام، آدرس و مشخصات تحویل گیرنده را ثبت نمایید. متصدیان تحویل کالا بعد از احراز هویت نسبت به تحویل اقدام می نمایند.

2-4 آیا فروشگاه مجازی شهروند فاکتور به نام شرکت و شخصیت حقوقی صادر می نماید؟

بله. با تکمیل اطلاعات حقوقی شرکت یا سازمان در بخش حساب کاربری، می‌توانید نسبت به سفارش و اخذ فاکتور رسمی و گواهی ارزش افزوده اقدام نمایید.

2-5 پیگیری سفارشات در فروشگاه مجازی شهروند چگونه است؟

فروشگاه مجازی شهروند با ارسال پیامک مراحل سفارش را به شما اعلام می‌نماید. تنها شماره رسمی ارسال پیامک 200004884 است. لذا چنانچه از شماره‌های دیگری پیامکی به نام فروشگاه مجازی شهروند برای شما ارسال گردید، لطفا جهت پیگیری قانونی به ایمیل imc@shahrvand.ir اطلاع دهید. 

2-6 پس ازثبت سفارش،میتوانم انصراف دهم؟

بله، می‌توانید تا قبل از آماده شدن مرسوله در بازه زمانی مشخص، با مرکز‌سفارشات فروشگاه شهروند مجازی به شماره 4884-021 تماس حاصل نموده و اقدام به لغو سفارش نمایید.

2-7 آیا امکان سفارش تلفنی وجود دارد؟

خیر، در حال حاضر امکان سفارش تلفنی وجود ندارد.

2-8 آیا امکان خرید هدیه برای شخص دیگری وجود دارد بدون آنکه فاکتور برای ایشان ارسال شود؟

بله، در مرحله نهایی سفارش و پرداخت، از شما سوال میشود .میتوانید با برداشتن تیک ارسال فاکتور اقدام نمایید.

 

3- ارسال سفارشات

3-1 هزینه ارسال سفارشات چگونه است؟

هزینه ارسال برای سفارشات اینترنتی مبلغ 24500 تومان می باشد.

3-2 آیا امکان دریافت سفارش خود در تاریخ و ساعت مشخص وجود دارد؟

بله، شما می توانید با انتخاب ارسال زماندار، در بازه زمانی مشخص شده سفارش خود را تحویل بگیرید.

 

 

4- پرداخت

4-1 مبلغ فاکتور سفارش خود را چگونه پرداخت کنم؟

در حال حاضر شما می توانید به صورت پرداخت در محل از طریق دستگاه کارتخوان یا بن شهروند به هنگام تحویل کالانسبت به تسویه اقدام نمایید.