شهروند کارت چیست؟
شهروند کارت راهکـــار مــدرن فروشگاه های زنجیره ای شهروند برای ارائه خدمــات رفــاهی گروهی و سازمانی با بهترین قیمت و کیفیت است. با استفاده از خدمـات شهروند کارت، سازمان می تواند بودجه رفاهی کارکنان خود را به صورت هدفمند توزیع و هــــزینه نماید؛ به صورتیکه کارکنـــــان بتوانند تمــام خــــریدهای خود را از طریق شبکه گسترده فروشگاه های شهروند با بیشترین تخفیف انجام دهند.
قابلیتهای شهروند کارت:
· امکان خرید اعتباری
· امکان خرید اقساطی
· امکان خرید همزمان از محل اعتبارات سازمانی، کیف پول و شبکه شتاب
· مدیریت اعتبارات، واریزهای سازمانی و کیف پول
· پورتال شخصی جهت مشاهده خریدهای انجام شده و درخواستهای تغییر رمز و صدور مجدد کارت
· امکان ارائه خدمات انتقال به کارت و پرداخت قبوض (ارائه سرویسهای بانکی منوط به احراز سطح 3 هویتی متقاضی، در سامانه شهروند کارت میباشد)
· ارائه خدمات پرداخت بر بستر امن بانکی و شبکه شاپرک
· خدمات عملیاتی و پشتیبانی 24-7 از طریق مرکز تماس 02123505
نحوه درخواست صدور کارت برای سازمانها و شرکتها:
جهت ارائه توضیحات تکمیلی و انعقاد قرارداد لطفا با شماره تلفن 3-23621191 تماس حاصل فرمایید.
نحوه فعالسازی کارت:
1- مراجعه به سامانه avand.shahrvand.ir
2- ورود اطلاعات شماره تلفن همراه
شماره تلفن همراه میبایست به نام و متعلق به کد ملی متقاضی بوده و مشخصات متقاضی از طریق شهرداری محترم تهران به شرکت شهروند اعلام شده باشد.
3- ورود کد ارسالی به شماره تلفن همراه متقاضی
4- تایید مجوز جهت دریافت اطلاعات هویتی متقاضی از طریق سرویس شاهکار
5- ورود اطلاعات کد ملی و تاریخ تولد
کنترل صحت اطلاعات وارد شده از طریق سیستم انجام شده و در صورت صحت اطلاعات کاربر، دسترسی های لازم ایجاد و کارت متقاضی فعال میگردد. (پس از تخصیص اعتبار به متقاضی، مراتب از طریق پیام کوتاه اطلاع رسانی گردیده و امکان استفاده از اعتبار اختصاص یافته در تمامی فروشگاه های شهروند برای متقاضی فراهم میگردد.)
اطلاع رسانی های لازم در حین انجام عملیات از طریق پیامک به اطلاع متقاضی محترم رسانده میشود.
لازم بذکر است جهت استفاده از سرویسهای بانکی، لازمست متقاضی در سامانه شهروند کارت؛ سطح احراز هویت خود را به مرحله چهارم برساند. (اختیاری)
در سامانه شهروند کارت؛ احراز هویت متقاضیان در چهار سطح، طبقه بندی میگردد:
سطح اول: شماره تلفن همراه متقاضی تایید میگردد.
سطح دوم: تطابق مالک شماره تلفن همراه با کد ملی داده شده در سامانه احراز هویت شاهکار تائید میگردد.
سطح سوم: نام، نام خانوادگی، کد ملی و تاریخ تولد توسط سازمان ثبت احوال تائید میگردد.
سطح چهارم: برای دسترسی به این سطح؛ پس از ورد به سامانه، وارد بخش احراز هویت تصویری شده و کد پشت کارت ملی خود را وارد نمایید، سپس گزینه استعلام احراز هویت را وارد نمایید .