برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی ایران "ریتیل شو"
دومین نمایشگاه تخصصی بینالمللی مراکز خرید، مجتمعهای تجاری، رویکردهای نوین صنعت خردهفروشی و صنایع وابسته در سالن ۸ و ۹ محل نمایشگاههای بینالمللی تهران در حال برگزاری است.
به گزارش روابط عمومی شرکت شهروند و به نقل از دنیای اقتصاد، مرکز نمایشگاههای بینالمللی تهران از ۵ تا ۸ دیماه امسال در حالی میزبان برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی بینالمللی مراکز خرید، مجتمعهای تجاری، رویکردهای نوین صنعت خردهفروشی و صنایع وابسته است که با توجه به شیوع موج جدید ویروس کرونا و لزوم حفظ سلامت بازدیدکنندگان و تیم اجرایی، این نمایشگاه با مجوز رسمی از ستاد ملی مبارزه با کرونا با رعایت کلیه پروتکلهای بهداشتی و با حضور مدعوین محدود و متخصصان این حوزه با دعوتنامه و بدون بازدیدکنندگان عام آغاز به کار نموده است.
دومین دوره این رخداد که با حضور استارتآپهای مرتبط با صنعت خرده فروشی، فروشگاههای معتبر اینترنتی، طراحان نرمافزارها و سختافزارهای فروشگاهی، مراکز خرید در حال ساخت، شرکتهای بهرهبردار، فروشگاههای زنجیرهای و... برگزار شده، توانمندیهای داخلی در حوزه اقتصادی و صنعتی، دستاوردهای راهاندازی باشگاه مشتریان و آثار رشد فروش مجازی با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا از مهمترین رویکردهای مورد بررسی در این نمایشگاه تخصصی است.
همچنین تربیت نیروی انسانی در حوزههای توزیع مویرگی، توجه به کیفیت خدمات، توجه به رویکردهای نوین این صنعت و تعامل با تجربهها و دستاوردهای جهانی در زمینه خردهفروشی بخشی از دستاوردهای این نمایشگاه خواهد بود. استفاده از سیستمهای کنترل کیفی محصول عرضهشده و در نهایت ایجاد فضـای تفریحـی، برای گذراندن مدت بیشتری از وقت مشتریان در محوطه فروشگاهها و جلب رضایت مراجعان در زمره اولین اهدافی است که هنگام برگزاری چنین رویدادهایی مورد توجه فعالان این حوزه قرار میگیرد.
این نمایشگاه که در تقویم نمایشگاههای بینالمللی گنجانده شده است، به همت «شرکت تجارتطلایی نیکروش» برگزار میشود و میتواند بستری مناسب برای تبادل اطلاعات فنی، بازرگانی و آشنایی هرچه بیشتر صاحبان و مدیران مراکز خرید، مجتمعهای تجاری، فروشگاههای زنجیرهای و برندهای برتر صنوف مختلف و صنایع وابسته باشد.