در بازدید معاون مرکز ارتباطات شرداری تهران از روابط عمومی شهروند مطرح شد؛ عملکرد روابط عمومی شهروند در برگزاری کمپینها موفق ارزیابی شد
مدیر روابط عمومی شرکت شهروند گفت: تیم روابط عمومی عملکرد افتخارآمیز کارکنان مجموعه شهروند را انعکاس میدهد و امیدواریم بتوانیم با عمل به وظیفه خود در کسب اعتماد مشتریان، افزایش اعتبار برند شهروند، مدیریت بحرانها و تعاملات سازنده با کارکنان و خانواده بزرگ شهرداری موفق عمل کنیم.
به گزارش روابط عمومی شرکت شهروند، جلسه نظارت و ارزیابی حامد احسان بخش معاون و جمعی از مسئولین معاونت روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران ازروابط عمومی این شرکت برگزار و طی آن مجید احدی مدیر و کارکنان روابط عمومی با ارائه گزارش عملکرد خود، پیشنهادهایی جهت همکاری و ارائه تجربیات این تیم به ویژه در برگزاری کمپینهای پیش رو دریافت کرد.
مجید احدی مدیر روابط عمومی شهروند با بیان اینکه برگزاری اتاق فکر و تدوین استراتژی نقطه شروع هر اقدامی در این واحد است افزود: برگزاری کمپین های ویژه شهروند از قبیل جشن ۳۰ سالگی شهروند، همایش های فصلی کارکنان، افتتاحیهها، شرکت در نمایشگاهها، تبلیغات شهری و محیطی در کنار پوشش برنامه های مختلف فرهنگی، مناسبتی، آموزشی، تولید انواع محتوای تصویری و صوتی در قالب موشن، تیزر و پادکست، معرفی ۳۶۰ درجهای فروشگاهها، تهیه انواع مصاحبه با مشتریان به مناسبتهای مختلف و تولید خبر در باره اهم اقدامات مجموعه شهروند بخشی از فعالیت های بیرونی مجموعه شهروند است که معمولا با استقبال خوب مخاطبان روبرو میشود.
در ادامه گزارشی از پوشش اخبار داخلی و تعامل با کارکنان به عنوان عملکرد درون سازمانی تیم روابط عمومی ارائه شد که با تشویق حاضرین در جلسه روبرو و ارائه پیشنهاداتی جهت افزایش سطح همکاری ها و تجربه نگاری این اقدامات را به همراه داشت.
حامد احسان بخش در ادامه گفت: با برگزاری موفق ۲ رویداد امید و افتخار، کمپینهای موفقی همچون سیسالگی شهروند، حضور پررنگ در رویداد بارش، جشنواره اردیبهشت و .... شاهد عملکرد منحصر بفرد تیم حرفهای روابط عمومی شرکت شهروند هستیم.
وی در ادامه فعالیت تیمی، همدلی، خلاقیت و تعامل مدیر و کارکنان روابط عمومی شهروند را مطلوب ارزیابی کرد و تصریح کرد: استراتژی این تیم به ویژه در بهینهسازی فرایندها و آسیبشناسی اقدامات، ارزشمند است.
معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات شهرداری تهران همچنین با اشاره به ظرفیت فروشگاههای شهروند در آموزشهای شهروندی از قبیل نوماند و شهرزاد افزود: امیدواریم با همکاری در برگزاری کمپینها شاهد فصل جدیدی از اقدامات مجموعه شهروند به ویژه در مناسبتهای پیش رو همچون یلدا و افزایش خدمات برای کارکنان شهرداری تهران باشیم.
داود قربانیان مدیرعامل شرکت شهروند نیز با حضور در این جلسه ضمن دیدار صمیمانه و گفتگو با روسای معاونت روابط عمومی مرکز ارتباطات از روی کار آمدن نسل سوم و جوان کارکنان شهروند خبر داد و گفت: روابط عمومی و تیم رسانهای شهروند نقش ویژهای در انعکاس اقدامات و توسعه مجموعه شهروند برعهده دارد و همواره طرف مشورت قرار میگیرد.
وی با اشاره به تحقق چشمانداز کوتاه و بلند مدت شرکت شهروند طی ۳ سال گذشته افزود: مجموعه شهروند با رشد ۴/۷ برابری رشد فروش در این مدت، به زودی شاهد توسعه فیزیکی و افزایش شعبات خود در قالب هایپری و فرانچایزی خواهد بود.