شهروند پیشرو در ایفای مسئولیتهای اجتماعی
معاون فروشگاهی شهروند بیان کرد: شرکت شهروند از بدو زمان تاسیس تا کنون همواره تلاش کرده مسئولیتهای اجتماعی خود را به بهترین نحو ممکن ایفا کند، خوشبختانه شهروند نسبت به سایر فروشگاههای زنجیرهای در کشور در زمینه ایفای مسئولیت های اجتماعی پیش آهنگ بوده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت شهروند، غلامعلی پیرحبشی، معاون فروشگاهی شرکت شهروند، در خصوص ارسال کمک های شهروند به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان بیان کرد: شهروند از بدو تاسیس تاکنون همواره تلاش کرده مسئولیت های اجتماعی خود را به بهترین نحو ممکن ایفا کند، خوشبختانه فروشگاه زنجیره ای شهروند، نسبت به سایر فروشگاههای زنجیرهای در کشور در زمینه ایفای مسئولیت های اجتماعی پیشرو بوده است و این مسئله مجموعه شهروند را نسبت به سایر برندهای فروشگاههای زنجیره ای متمایز کرده است.
معاون فروشگاهی شرکت شهروند در ادامه بیان کرد: کار بزرگی که شرکت شهروند در حادثه سیل اخیر استان سیستان و بلوچستان انجام داد این بود که با کمک تامین کنندگان خود نزدیک ۳ میلیارد تومان کمک های نقدی و غیر نقدی را جمع آوری کرده تا این محموله کمک ها به مناطق سیستان و بلوچستان ارسال شود و تا روز جمعه نیز به دست سیل زدگان سیستان و بلوچستان برسد.
پیر حبشی با توجه به شرایط اقتصادی کشور در خصوص مشارکت تامین کنندگان شهروند در امر کمک رسانی به مناطق سیل زده خاطرنشان کرد: با وجود این که شرایط اقتصادی کشور مطلوب نیست اما شرکت شهروند پس از حادثه سیل سیستان و بلوچستان، فراخوانی را برای کمک رسانی به سیل زدگان به تامین کنندگان داد که خوشبختانه بیشتر تامین کنندگان محصولات شهروند از این فراخوان استقبال کردند، اقدامی که شرکت شهروند با کمک تامین کنندگان خود انجام داد حرکت مثبت و خداپسندانه ای بود که بخش اعظم مسئولیت آن بر عهده مجموعه شهروند بود.
معاون فروشگاهی شرکت شهروند با بیان نقش شهرداری و مدیریت شهری در کمک رسانی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: این امر با استقبال مثبت شورای شهر و شهرداری تهران صورت گرفت و مجموعه شهروند را به عنوان بازوی مدیریت شهری که همواره در ۲ سیل اخیر پیشگام و پیش آهنگ جریان کمک رسانی به هم وطنان بوده است که در حادثه اخیر نیز هم قدم با دیگر ارگانها در بخش خدمت رسانی مطلوب، سهیم بوده است.