آغاز طرح های عملیاتی در باشگاه مشتریان شهروند/ توجه به شان و کرامت مشتریان در اولویت است
0 نظر
۵ بهمن ۱۳۹۸

آغاز طرح های عملیاتی در باشگاه مشتریان شهروند/ توجه به شان و کرامت مشتریان در اولویت است

مدیر عامل شرکت شهروند از اجرای پروژه های عملیاتی برای ایجاد تحولات مثبت و سازنده در باشگاه مشتریان شهروند خبر داد.




به گزارش روابط عمومی شرکت شهروند، مهدی امراللهی مدیر عامل فروشگاه های زنجیره ای شهروند در تشریح اقدامات و برنامه ریزی های در نظر گرفته شده در مدیریت جدید شرکت شهروند افزود: در راستای تحقق وظیفه ذاتی شهروند مبنی بر ارائه کالا و خدمات با کیفیت به مشتریان در نظر داریم در باشگاه مشتریان شهروند با خدمات جامع تر و نگاه ویژه تری به مقوله مشتری مداری توجه داشته باشیم.

امراللهی با مثبت ارزیابی کردن تحولات پیش رو در باشگاه مشتریان شهروند تصریح کرد: بر همین اساس پیشنهادات زیادی مبنی بر ساماندهی باشگاه مشتریان شهروند و ارائه خدماتی همسو با شان و کرامت مشتریان در حال بررسی است که به زودی جزئیات کامل و دقیق آن به اطلاع شهروندان خواهد رسیدف البته در فاز اول این پروژه در نظر داریم به لحاظ نرم افزاری تخفیفات و امتیازات ویژه ای را برای مشتریان وفادار و قدیمی تر محاسبه نماییم.

مدیر عامل شرکت شهروند ضمن برشمردن ویژگی ها و قابلیت نرم افزاری این طرح یادآور شد: قرار است در این پروژه ضمن بررسی های دقیق و کارشناسی شده از رفتار خرید مشتریان برنامه های پیشنهادی برای ارتقاء خدمات شایسته و درخور به شهروندان اجرایی شود.

وی با اشاره به افزایش روزشمار مشتریان وفادار در شعب فروشگاه های شهروند خاطرنشان کرد: با توجه به اقبال مثبت و خوب مردم به فروشکاه های شهروند خود را موظف می دانیم با تکیه بر اعتماد و اعتبار مشتریانمان برند شهروند را به عنوان یک فروشگاه نام آشنا، مطمئن و انتخاب اول خانواده ها معرفی کنیم.


نظرات کاربران
نظر خودتان را ارسال کنید