دیدار صمیمانه و صبحانه کاری مدیرعامل شرکت شهروند با کارکنان فروشگاه تماس
داود قربانیان مدیرعامل شرکت شهروند با هدف افزایش تعامل و تشریک مساعی با کارکنان فروشگاههای شهروند، در برنامه صبحانهکاری در فروشگاه شهروند تماس حضور یافت.
به گزارش روابط عمومی شرکت شهروند، داود قربانیان در این دیدار صمیمانه که با استقبال کارکنان روبرو شد، به تبادلنظر و گفتگو با همکاران فروشگاه تماس نشست و نظرات، پیشنهادات و دغدغههای آنان را در خصوص افزایش خدمات و رضایتمندی مشتریان این فروشگاه جویا شد.
مدیرعامل شرکت شهروند با تاکید بر اهمیت سرمایه انسانی شهروند به عنوان موتور محرک این مجموعه افزود: با همت و تلاش همکاران خوبم در بخشهای مختلف شعب فروشگاهی و ستادی، در حال حاضر شاهد توسعه فیزیکی و خدماتی شهروند هستیم و امیدوارم با تداوم این روند شاهد موفقیتهای بیشتری برای خانواده بزرگ شهروند باشیم.

وی انتقال تجربیات و پیشنهادات کارکنان هر شعبه فروشگاهی را عامل موثری در پیشبرد خدماترسانی شهروند دانست و افزود: با توجه به اینکه شناخت نیازها و مایحتاج ساکنین هر منطقه در تامین و عرضه کالای شعب مختلف موثر است، کارکنان فروشگاه تماس باید علاوه بر چابکی در عملیات فروش، بازاریابی خوبی نیز داشته باشند.

داود قربانیان در ادامه صندوقداران را شریفترین و امانتدارترین کارکنان شهروند عنوان کرد و ادامه داد: همکاران صندوقدار در کنار همکاران تامینکننده کالا و ... در صف مقدم خدماترسانی به مشتریان هستند و تلاش آنان قابل تقدیر است.

وی در ادامه راهکارهایی در خصوص تقویت فروش، افزایش کالاهای تخفیفی، توسعه فروش مجازی در منطقه، راهاندازی غرفه قصابی، پارکینگ اختصاصی و ... ارائه کرد و پیشنهادات کارکنان را به ویژه در حوزه باشگاه مشتریان بررسی کرد.
گفتنی است، در حاشیه این بازدید کارکنان فروشگاه تماس مشکلات و درخواستهای خود را با مدیرعامل شرکت در میان گذاشته و با او گپ و گفت مفصلی داشتند.